13 października 2021

Oniryczna Łeba

 

Ostatnio próbowaliśmy pochwycić przestrzeń w rozpostarte skrzydła Orlich Gniazd...

Dziś zmienimy się w wiatr, przesypujący między czasem i przestrzenią nieskończone miliardy pereł...


Jako Wiatr wystąpił... Wiatr

W roli Czasu - Sen

Przestrzeń odegrał z brawurą zespół Ruchome Wydmy

Perły - Piasek (nie mylić z wokalistą ;-))

W roli Planety - Łeba!


Pośród ruchomych wydm w Łebie poczułam się mniej więcej tak, jak próbowałam to marnie opisać. 

Wybaczcie, ale było nieco onirycznie, hipnotycznie i alternatywnie wobec wszystkiego, co dane mi było wcześniej i później zobaczyć.

Zdjęcia, delikatnie rzecz ujmując, nie są najnowsze. Jednak kadry zachowały swoją świeżość, na tyle, że pomagają mi odtworzyć w wyobraźni niezwykłą czasoprzestrzeń, w jakiej się znalazłam, wędrując pośród tych przedziwnych "łebiańskich" istot. :-)


Wydmy w Łebie


Łeba, Wydmy, Wiatr


Łeba, wiatr i piach


Łeba, piasek i drzewa


Łeba, ruchome wydmy


Planeta Łeba, kosmiczne znaki ;-


Planeta Łeba


Kosmologiczna Łeba


Łeba, perły piasku


Łeba, fale piasku, fale morza...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz